tisdag 4 november 2008

Drömmer om ordning och reda






Jag har en dröm om ett inspirerande pysselskåp. Med ordning och reda, system för alla mina små pryttlar och projekt. Skåpet finns, projekten finns, pryttlarna blir bara fler och fler. Här har jag i alla fall en början till ordning. Gamla glasburkar som jag klätt med fina inspirerande papper (som andra människor kanske använder till scrap booking) så att jag kan ha en fin förvaring till mina virk och stickpinnar. Om det är någon mer än jag som gillar att sticka och virka som läser detta skulle jag vilja ge ett litet tips. Köp stickor och virknålar begagnat. Kostar nästan ingenting och funkar precis lika bra.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anna-Snoddas sa...

Hej! Kul att du hittade till mig så jag hittade till dig! =) Vilka fina saker du gör!