onsdag 29 september 2010

Så dumt det kan bli ibland



Och väldigt komiskt på något sätt. Jag var så himla nöjd att jag hade hittat billigt garn. Väldigt billigt, bara 8kr/nystan! Precis i sådana färger jag vill ha, och rätt tjocklek. Jag var nöjd helt enkelt. Sen började väntan, och jag väntade och väntade, igår äntligen kom min beställning. Jag blev lite förvånad att den kom direkt i brevlådan, jag hade ju beställt rätt många nystan...

På bilden kan ni förstå vad som visade sig vara haken med dessa billiga garnnystan, de är helt enkelt VÄLDIGT små. Jag har lagt dit några normalstora på den ena bilden så att ni inte ska luras på samma sätt som jag. Så kan det gå!

1 kommentar:

Lena H sa...

Väldigt lurigt måste jag säga. Jag råkade ut för något liknande för några år sedan. En bokklubb erbjöd fina trädgårdsredskap om man gick med i deras bokklubb. När sedan verktygen kom visade de sig vara i miniformat och helt oanvändbara. Man känner sig rätt snopen när det händer.