tisdag 8 december 2009





Det fanns många av mina saker kvar när jag kom hem från julmarknaden med hela lasset. Men precis som förra året så blir det viss efterförsäljning, som jag gläds mycket åt. Lucian bor numera på andra sidan järnvägen, och det känns så bra. Många av grejerna har tillfälligt flyttat till Zagadesign i Askersund. Känns jättespännande. Precis som lika spännande att jag redan innan julmarknaden fick åka till Smultrongården utanför Dylta och lämna lite pyssel kvar.

De där Stockholmarna har i alla fall fått det bra. Det ena nya föräldraparet hade tydligen uttryckt att deras lilla pingvin var det sötaste de hade sett (troligen ej bäbisar ej inräknat) Hur som helst gör ju det att jag känner mig gladare i hjärtat.

Nu ska jag öva piano inför skolLucia som börjar imorgon.

Inga kommentarer: