torsdag 11 februari 2010

Vårägg




Här ruvar jag på lite ägg. Som sig bör på vårkanten (om man nu kan tycka att det är vår med flera decimeter snö) Det är en utveckling av virkade julgranskulor som vacker i brunt beställde. Kanske blir det fler framåt påsk.

Annars märker jag inte mycket av att jag är egenföretagare nuförtiden, men så är det att både vara anställd och företaga har jag förstått. Men imorgon ska det bli ändring på det och jag ska åka på inspirationsresa till Stockholm Furniturefair. Det ska bli väldigt roligt. Och tänk bara tänk att få umgås med min man en hel dag, ja det blir bra det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj så gulliga!
Ha så trevligt imorgon.

Kram Carro

Unknown sa...

Så enkla och så vackra. Man blir ju så inspirerad - att pyssla att fira påsk att lägga ägg... Tack för att du gör så fina saker med dina små händer.