fredag 30 oktober 2009

jag drömmer (redan) om en vit jul



Ute är det höstgrått och de färgsprakande löven faller till marken. Jag snörvlar och kraxar, så som det är på hösten när det liksom är som allra värst. Jag kan inte hjälpa det, men då längtar jag så förtvivlat efter advent. Tända ljus, goda dofter, pyntade hem, julförberedelser och en stor förväntan. Jag själv har redan börjat planera för julmarknaden i Kolja 5 december. Välkomna dit alla som vill! Där kommer man bland annat att kunna se dessa virkade julgranskulor.

1 kommentar:

Emma Clara sa...

ha...så himla lustigt!!!!! jag såg nått liknanade härom dagen och tänkte tipsa dig om att...virkade kulor vore fint!!!! och så har du redan gjort det!!! jätte fina....jag hoppas nu på en massa fina färger......Va kul att du ska vara med i kolja.....det är ju så mysigt!!!!!