torsdag 5 november 2009

virkat fika





Jag vill gärna visa upp min förvaring med virkade grejer. Jag tycker själv den är härligt färgglad. Men det är klart jag har ju någon slags relation till alla de där grejerna.

Sen är det ju det där med virkade prinsesstårtor. Just nu syns de överallt tycker jag, och många gör dem, och det är ju inte svårt att förstå. Vi är många som tycker de är söta. Muffinsarna däremot har jag inte sett någonstans. Helt ohc hållet mitt eget "recept". Kanske är de inte så platta på undersidan som man helst önskar sig så att de kan stå snyggt och rakt, men vad gör väl det egentligen?

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej!!

Hoppas allt är bra med er!!

Vilka underbara bakverk! Finns dessa att beställa? Kostar?? Skulle vara perfekta till julklapp!

Hör av dig gärna!
Kram Sofia (Ebbot o Mejas mamma)